Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμολογιών των υποψηφίων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, ο Δήμαρχος Λέρου, Τιμόθεος Κωττάκης, απηύθυνε δημόσιο μήνυμα συγχαρητηρίων προς όλες και όλους τους διαγωνιζόμενους, εκφράζοντας παράλληλα τις ευχές του για τη συνέχεια της προσπάθειάς τους.
Στην παρακάτω επιστολή του, ο κ. Κωττάκης στάθηκε και στο ζήτημα της εξεταστικής διαδικασίας, τονίζοντας ότι η γνώση αποτελεί δικαίωμα για όλους, σε κάθε στάδιο της ζωής:
Η ανακοίνωση των βαθμολογιών των υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων κάθε χρόνο στην πατρίδα μας είναι πάρα πολύ σημαντική για μαθητές, καθηγητές και γονείς.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε όλες και όλους τους διαγωνιζόμενους.
Ευχή να συνεχίσουν ώστε να επιτύχουν τα όνειρα τους.
Δεκαετίες τώρα έχει καθυστερήσει η πατρίδα μας την κατάργηση της ψυχοφθόρας διαδικασίας των πανελληνίων εξετάσεων.
Το δικαίωμα της γνώσης ανήκει σε όλες και όλους, σε όλη τη διάρκεια της ζωής τους.
Ιδιαίτερα η ΕΛΛΑΔΑ μας δεν έχει το δικαίωμα να στερεί τη γνώση.




