Λέρος: Συνάντηση Δημάρχου με φορείς του Τουρισμού
Με τους φορείς του Τουρισμού συναντήθηκε ο Δήμαρχος Λέρου κ. Κωττάκης, εν όψει επικείμενης επίσκεψης του στην Αλικαρνασσό. Για το θέμα, εξέδωσε δελτίο Τύπου στο οποίο αναφέρει: "Εν όψει της...

![Συνεχίζεται το ταξίδι στη Νέα Υόρκη για την ομάδα Παλαιμάχων του νησιού μας [ΦΩΤΟ – VIDEO]](https://admin.lerosnews.gr/wp-content/uploads/2025/03/p133.webp)



















